سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انصاف، اختلاف را می زُداید و الفتْ پدید می آورد. [امام علی علیه السلام]
اس ام اس جدید باحال

والپیپر های زیبا به همراه تقویم آبان ماه 1392

این بار نیز به مانند گذشته تعدادی والپیپر برای آبان ماه سال 1392 آماده
شد که سعی شد هم تقویم های مناسبتی و هم سایر تقویم های عمومی در این
مجموعه موجود باشد تا کلیه سلایق را پوشش دهد. برای اولین بار نیز بنا به
درخواست کاربران همین والپیپر ها بدون تقویم نیز گنجانده است تا هر زمان
مایل بودید از هر کدام از تصاویر زیر برای دسکتاپ خود استفاده نمایید.
ادامه مطلب/دانلود...




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/8/4:: 11:16 صبح     |     () نظر

دانلود The Blue Planet 2001: S01 - مستند سیاره آبی، فصل اول

سیاره ما، سیاره آبی رنگی هست. بیش از 70 درصد این سیاره توسط دریاها پوشیده شده است. اقیانوس آرام به تنهایی نیمی از کره زمین را پوشش داده است. حال در این مستند که بیش از 5 سال فیلم برداری آن طول کشیده و تا 7 سال آینده اش که در جمع 12 سال می شود این مستند در حال ویرایش بوده ، به گشت و گذار درباره زندگی حیوانات مقیم در دریا، روش زندگی آن ها، رشد و نمو آن ها و موارد دیگر پرداخته می شود و ...
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/8/4:: 11:16 صبح     |     () نظر

دانلود Angry Birds Star Wars XBOX 360 - بازی پرندگان خشمگین در جنگ ستارگان برای ایکس باکس 360

این بار پرندگان خشمگین با در دست گرفتن شمشیرهای نورانی و با پوشیدن لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها می روند. پرنده قرمز رنگ و محبوب انگری بردز در لباس Luke Skywalker شخصیبت بسیار سر شناس مجموعه فیلم های جنگ ستارگان و با در دست داشتن شمشیر نوری Lightsaber به ایفای نقش می پردازد. بازی Angry Birds Star Wars یکی از بازی های پرطرفدار می باشد که حال به تازگی توسط کمپانی Activision منتشر شده است. داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آن ها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. جایزه های جدید آماده کشف شدند هستن وگیم پلی بازی نیز بهبود یافته و جدید شده است.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/8/4:: 11:16 صبح     |     () نظر

دانلود کتاب کریستوف کلمب

کریستوف کلمب سوداگر و دریانورد اهل جنُوا در ایتالیا بود که بر حسب اتفاق قاره? آمریکا را کشف کرد. او که از طرف پادشاهی کاستیل (بخشی از اسپانیا) مأموریت داشت تا راهی از سمت غرب به سوی هندوستان بیابد، در سال 1492 میلادی با سه کشتی از عرض اقیانوس اطلس گذشت اما به جای آسیا به آمریکا رسید. کلمب هرگز ندانست که قاره‌ای ناشناخته را کشف کرده است.
در کتاب حاضر شما بیشتر با کریستوف کلمب و زندگی او آشنا خواهید شد.

ادامه مطلب/دانلود...




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/8/1:: 9:59 صبح     |     () نظر

دانلود Truck Racer XBOX 360 - بازی مسابقات کامیون سواری برای ایکس باکس 360

Truck Racer مسابقه ماشین سواری به سبک کامیون است! این بازی توسط استودیو Big Ben Interactive ساخته شده و کمپانی Plug In Digital آن را برای PC منتشر نموده است، کامیون مورد نظر خود را انتخاب کرده و با دیگر کامیون ها مسابقه دهید، شاید همیشه ما عادت کرده باشیم که با ماشین های سبک و فوق سریع مسابقه دهیم، از توربو استفاده کنیم و با سرعت چندین مایلی حریفان را جا بگذاریم، اما در این بازی خبری از سرعت بسیار بالا نیست و بازی بیشتر جنبه فیزیکی به خود گرفته است چرا که در طول مسابقه باید با مهارت بالایی حریفان خود را کنار زده و در مسابقات برنده شوید.
رانندگی با کامیون ها و تریلرها در این بازی جذابیت خاصی داشته و راندن آن ها نیز به مراتب دشوارتر از سایر ماشین ها خواهد بود. پس تمام فکر و حواس خود را یکجا متمرکز کنید تا بتوانید در پیست مسابقه به رقابت بپردازید و پیروزی های متعددی کسب نمایید.

ادامه مطلب/دانلود...




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/8/1:: 9:59 صبح     |     () نظر
<   <<   6   7      >