سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم را روزگارى رسد که در آن از قرآن جز نشاندن نماند و از اسلام جز نام آن . در آن روزگار بناى مسجدهاى آنان از بنیان آبادان است و از رستگارى ویران . ساکنان و سازندگان آن مسجدها بدترین مردم زمینند ، فتنه از آنان خیزد و خطا به آنان درآویزد . آن که از فتنه به کنار ماند بدان بازش گردانند ، و آن که از آن پس افتد به سویش برانند . خداى تعالى فرماید : به خود سوگند ، بر آنان فتنه‏اى بگمارم که بردبار در آن سرگردان ماند و چنین کرده است ، و ما از خدا مى‏خواهیم از لغزش غفلت درگذرد . [نهج البلاغه]
اس ام اس جدید باحال

بیا یارا بیا یارا

که دل بی تو خزان شد

خزان را گر چه زیباست

تو بنگر

که در دل سبزی چشمت ،نهان شد

بیا یارا بیا یارا

چو نی نالم من شب و روز

که از نی بر نیاید

جز تب و سوز

بیا یارا بیا یارا

دلم میخانه خالی از شرب

دلم صندوقچه خالی

نهاده یاد او بر درش

قفلی از سرب

بیا یارا ییا یارا

که یاری رفته از یاد

کجا خواند دلی قصه عشق

داد و بیداد

بیا یارا بیا یارا

که تو هستی و من چشمی ندارم

تو چشم من شو

که جز تو حامی ندارم

بیا یارا بیا یارا

رضا بر باد ،چون غبار رفت

که من جا مانده ام

آن تک سوار رفت

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 101/3/21:: 11:14 عصر     |     () نظر