سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه راه جوید، دانا شود . [امام علی علیه السلام]
اس ام اس جدید باحال

مسافران محترم می توانند در هر لحظه از شبانه روز اقدام به خرید بلیط چارتر از شهر استانبول ترکیه به تهران فرودگاه امام خمینی کنند .

بلیط شما به صورت آنلاین بعد از پرداخت برای شما صادر و دکمه دانلود بلیط چارتر استانبول به تهران برای شما نمایش داده می شود و شما می توانید بلیط را دانلود به فرودگاه جدید استانبول مراجعه کنید.

توجه کنید همواره سعی می کنیم بهترین قیمت بلیط هواپیما استانبول را به شما نمایش دهیم.

بلیط هواپیما

استانبول، بزرگترین شهر ترکیه و یکی از توریستی‌‌ترین شهرهای جهان است. این شهر بزرگترین مرکز فرهنگی و اقتصادی کشور ترکیه نیز محسوب می‌شود. وجود مراکز خرید متنوع و برگزاری جشنواره‌های جذاب، سبب شده تا گردشگران زیادی از سراسر دنیا، پرواز استانبول را برای سفر خود انتخاب کنند.

پرواز های استانبول به تهران

درهنگام خرید اینترنتی بلیط چارتر استانبول، زمان پرواز رفت و برگشت و همچنین مبدا پرواز خود را مورد دقت قرار دهید. چون سفر به استانبول از تمامی فرودگاه‌‌های بین المللی ایران صورت می‌گیرد. در سفر به استانبول به وفور می‌توان سوغاتی‌ها، صنایع دستی و خوراکی‌های خوشمزه استانبولی مانند:« چای ترکی، چشم نظرهای زیبا، ادویه‌جات ترکی، سرامیک و...» را در مغازه‌ها یافت.

گردشگری استانبول

استانبول شهری مرزی میان آسیا و اروپا، یکی از چشم نوازترین شهرهای محسوب می‌شود. این شهر در شمال غربی منطقه مرمر ترکیه قرار گرفته و وجود جاذبه‌های بی‌نظیر و دیدنی طبیعی و تاریخی، آن را به یکی از بزرگ‌ترین شهرهای توریستی جهان تبدیل کرده‌است. یکی از دلایل عمده‌ی افزایش تقاضا برای خرید بلیط هواپیما چارتر استانبول، وجود انواع و اقسام آب و هوا در این شهر رویایی است. استانبول به خاطر موقعیت مکانی، در نواحی آب و هوایی متفاوتی قرار دارد و دارای چندین خرد اقلیم است. آب و هوای مدیترانه‌ای، آب و هوای گرمسیری مرطوب و آب و هوای اقیانوسی در بخش‌های مختلف شهر استانبول قابل مشاهده است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 98/4/12:: 1:44 عصر     |     () نظر