سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشی که بدان عمل نمی شود، مانند گنجی است که از آن خرج نمی شود . صاحبش در گردآوریش خود را به رنج می اندازد و به بهره اش نمی رسد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
اس ام اس جدید باحال

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب محسن یگانه

محسن یگانه یکی از بهترین خوانندگان پاپ ایران می باشد او اولین ترانه خود را در کنار محسن چاوشی با نام نشکن دلمو با ترانه سرایی و آهنگسازی خودش اجرا کرد موفقیت این آهنگ نوید یک خواننده پرانرژی و با استعداد را می‌داد.محسن ترانه سرایی بیشتر قطعاتش را خود به عهده گرفته است. او هم چنین برای خوانندگانی چون علی لهراسبی ترانه سروده و آهنگ سازی کرده است.
در مجموعه آهنگ های منتخب حاضر گلچینی از بهترین کار های محسن یگانه گردآوری شده است.

ادامه مطلب/دانلود...




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/6/24:: 6:46 عصر     |     () نظر

دانلود Adobe Flash Player v11.8.800.174 x86/x64 - نرم افزار فلش پلیر جهت مشاهده و اجرای فایل فلش

فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




    کلمات کلیدی:


    نوشته شده توسط shayan 92/6/24:: 6:46 عصر     |     () نظر

    دانلود Advanced Host Monitor Enterprise v9.58 - نرم افزار نظارت بر شبکه

    نرم افزار Host Monitor یکی از بهترین ابزار های مدیریت سیستم است که به صورت مداوم در دسترس بودن و عملکرد سرورها را نظارت می کند. این نرم افزار در مواقع قطعی و خطاهای سرور به مدیر هشدار می دهد و یا به صورت مستقل برای اصلاح مشکل به وجود آمده تلاش می کند. توسط این نرم افزار مدیران شبکه قادر به نظارت سیستم های ارائه دهنده خدمات در شبکه و کامپیوترهای میزبان می باشند. این نرم افزار با ظاهر گرافیکی مناسب و ساده توانایی نظارت بر تمامی سیستم های میزبان موجود در شبکه از جمله شبکه های کوچک و یا در سطح سازمانی را دارا می باشند. این نرم افزار از ویژگی ها و ابزارهای مختلفی برخودار می باشد که به وسیله آن ها مدیریت بر امور یاد شده بسیار ساده خواهد بود. از ویژگی های مجود در این نرم افزار می توان به قابلیت تست سیستم ها با بیش از 60 روش مختلف، ساخت فایل های گزارشی در فرمت های مختلفی مانند Text, HTML, DBF و ODBC، توانایی استفاده از راه دور به منظور نظارت بر روی سیستم عامل های مختلف نظیر Windows, FreeBSD, Linux, NetBSD, OpenBSD و Solaris، قابلیت استفاده از ابزارهای وب همانند Telnet و کنسول های کنترل سیستم و بسیاری دیگر از ابزارهای موجود که هر یک از آن به راحتی قابل دسترس می باشند.
    ادامه مطلب/دانلود...

    مطالب مرتبط:




    کلمات کلیدی:


    نوشته شده توسط shayan 92/6/24:: 6:46 عصر     |     () نظر

    دانلود Jellyfish Screensaver - اسکرین سیور عروس دریایی

    یکی از جاندارانی که در دنیای شگفت انگیز زیر آب زندگی می کند عرروس دریایی است که هنگام حرکت در زیر آب بیشتر شبیه یک موجود فرا زمینی بنظر می رسد. با نصب Jellyfish Screensaver می توانید بدون هیچ دغدغه ای به تماشای این موجودات دریایی باورنکردنی بپردازید. علاوه بر اسکرین سیور می توانید از والپیپر زیبا و متحرکی با همین مضمون نیز لذت ببرید.

    ادامه مطلب/دانلود...

    مطالب مرتبط:




    کلمات کلیدی:


    نوشته شده توسط shayan 92/6/24:: 6:46 عصر     |     () نظر

    دانلود Advanced Installer Architect v10.5.2 Build 52901 - نرم افزار تهیه و ساخت فایل های Setup

    بسیاری از نرم افزارها برای انجام عملیات های مختلف و اجرای درست، نیاز به فایل های سیستمی در کنار خود دارند که وقتی برنامه نویسان، نرم افزار خود را آماده ارائه به کاربران می کنند با ایجاد فایل های setup فایل های سیستمی مورد نیاز را نیز برای قرار گرفتن در کنار نرم افزار اصلی در درون فایل های setup قرار می دهند تا به صورت خودکار در هنگام نصب این فایل ها نیز در کنار نرم افزار کپی شده و یا حتی در صورت نیاز تغییرات سیستم نیز توسط همین فایل های نصبی تنظیم شده است بر روی سیستم اعمال شود.
    ادامه مطلب/دانلود...




    کلمات کلیدی:


    نوشته شده توسط shayan 92/6/24:: 6:46 عصر     |     () نظر
    <      1   2   3   4   5   >>   >