سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انصاف، اختلاف را می زُداید و الفتْ پدید می آورد. [امام علی علیه السلام]
اس ام اس جدید باحال

دانلود Doodle Jump Classic - بازی موبایل پرش دودل کلاسیک

هشدار: به شدت اعتیاد آور است! در بازی دودل با کنترل و انجام حرکات
زیگزاگ ماهرانه و دقیق دودل این چهارپای عجیب را هدایت می کنید تا بر روی
کاغذ شطرنجی بالا و بالاتر رفته، از موانع و سیاه چاله ها جان سالم به در
برده، دشمنان پیش رو را با پرتاب بمب هایی که بر روی بینی اش نصب است از
بین برده تا در نهایت این سفر پر پرش خود را به اتمام برساند.
ادامه مطلب/دانلود...




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/6/3:: 4:42 عصر     |     () نظر

دانلود VLC Media Player v2.0.8 x86/x64 - نرم افزار پخش فایل های ویدئویی

امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند.
این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند.
VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.
حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




    کلمات کلیدی:


    نوشته شده توسط shayan 92/6/3:: 4:42 عصر     |     () نظر

    دانلود Google Android Studio v0.2.5 Build 130.782403 - نرم افزار برنامه نویسی اندروید

    Google Android Studio پروژه جدید گوگل می باشد. این برنامه محیط جدیدی برای برنامه نویسی اندروید و همچنین عیب یابی برنامه ها می باشد و دیگر نیازی به Eclipse و پلاگین ADT نخواهید داشت. این برنامه برای همه برنامه نویسان بخصوص آنانی که به تازگی در این راه قدم گذاشته اند بسیار مناسب است و برنامه SDK را نیز در بر می گیرد. البته این برنامه هنوز در ورژن های اولیه خود می باشد و ممکن است عیب هایی نیز داشته باشد. لازم به ذکر است چون گوگل ایران را تحریم کرده است، برای آی پی های ایرانی دانلود این برنامه از سایت گوگل امکان پذیر نیست بنابراین آخرین نسخه از این برنامه برای دانلود در اختیار شما قرار داده شده است.
    ادامه مطلب/دانلود...

    مطالب مرتبط:




    کلمات کلیدی:


    نوشته شده توسط shayan 92/6/3:: 4:42 عصر     |     () نظر

    دانلود ASPMaker v10.1.1 / ASP.NET Maker v9.0.0 - نرم افزار طراحی و ساخت صفحات asp از پایگاه داده

    نرم افزار ASPMaker:
    یک نرم افزار کاملاً خودکار و سریع برای تولید صفحات وب ASP (Active Server Pages) از هر منبع داده ODBC یا Microsoft Access Database می باشد. با استفاده از این نرم افزار کاربران قادر به دیدن، ویرایش، جستجو، افزودن و پاک کردن رکوردها در پایگاه داده یک وب سایت باشند. با استفاده از ویزارد موجود در این برنامه شما قادر خواهید بود تا تنها با چند کلیک ماوس وب سایت خود را تولید کنید. همچنین در ASPMaker می توان فرم ها و صفحات ایجاد شده در نرم افزارهای دیگری مانند Microsoft Access ,SQL Server و یا هر زبان برنامه نویسی پایگاه داده ای که از ADO پشتیبانی کند به زبان ASP تبدیل نمود. در واقع این نرم افزار به شما توانایی این را می دهد که صفحات پویای asp را که در آن ها کاربران و بازدید کنندگان اقدام به ارائه اطلاعات و یا ویرایش رکوردها می کنند را طراحی کنید.
    ادامه مطلب/دانلود...




    کلمات کلیدی:


    نوشته شده توسط shayan 92/6/3:: 4:42 عصر     |     () نظر

    دانلود Mass Calculator v1.0 - نرم افزار محاسبه وزن قطعات خام صنعتی و احجام هندسی

    Mass Calculator یک نرم افزار بسیار سودمند می باشد که برای محاسبه وزن قطعات خام صنعتی مانند میلگردها، لوله ها، تسمه ها، پلیت ها و ورق ها و پروفیل ها و شمش های چند ضلعی منتظم و قطعات و احجام هندسی گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد، که پس از وارد کردن اطلاعات ابعادی و تعیین جنس مورد نظر، وزن آن قطعه را بر اساس جرم حجمی جنس انتخاب شده، محاسبه می کند.
    این نرم افزار برای استفاده مهندسین مختلف صنعتی برای به دست آوردن وزن قطعات مورد اشاره و همچنین برای انبارهای آهن و مواد کارخانه ها و کارگاه ها و همچنین واحدهای حسابداری صنعتی شرکت ها مفید است.
    ادامه مطلب/دانلود...

    مطالب مرتبط:




    کلمات کلیدی:


    نوشته شده توسط shayan 92/6/3:: 4:42 عصر     |     () نظر
    <   <<   6   7   8