سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون پاسخها فراوان و پریشان شود، پاسخ درست پنهان ماند . [امام علی علیه السلام]
اس ام اس جدید باحال

دانلود Avast! Offline Update 2013-11-09 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس اوست مخصوص نسخه ی 7

با مسدود شدن IP‌های ایرانی در اوایل خرداد 1391 توسط سرور آپدیت آنتی ویروس Avast امکان آپدیت آنلاین محصولات این شرکت از داخل ایران غیر ممکن شد. به همین دلیل فایل آپدیت آفلاین این آنتی ویروس بر روی سرور پی سی دانلود قرار داده شد و با ارائه منظم آن، امکان آپدیت این آنتی ویروس برای کاربران فراهم خواهد شد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/8/18:: 11:45 صبح     |     () نظر

دانلود والپیپرهای عریض - Wide Wallpapers 34

در مجموعه فوق شامل 100 تصاویر والپیپرهای عریض با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا
برای تزیین دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.
ادامه مطلب/دانلود...




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/8/18:: 11:45 صبح     |     () نظر

دانلود Call Of Duty: Ghosts - بازی ندای وظیفه: ارواح

(92/8/18) تغییرات:

نسخه BlackBox اضافه شد.

کمتر خوره بازی است که با سری بازی های بسیار محبوب و زیبای ندای وظیفه کمپانی اکتیویژن آشنایی نداشته باشد .بازی Call Of Duty: Ghosts با انتشار بیش از 10 نسخه ی متفاوت و جنجالی ازسال 2003 تاکنون ، همواره یکی از پر طرفدارترین عناوین دنیای گیم بوده و پس از فراز و نشیب های فراوان توانسته به یکی از پرفروش ترین FPS های تاریخ گیم تبدیل شود . نسخه ی جدید این بازی تحت عنوان  call of duty ghosts حرف های زیادی برای گفتن دارد و با گرافیکی بی نظیر و امکاناتی منحصر به فرد بازگشته و فصد دارد یک تجربه ی استثنائی از ژانر اکشن تیراندازی را به طرفداران این سری هدیه کند . وقایع call of duty ghosts در سال 2023 رخ می دهد و در جهانی می باشد که دیگر ایالات متحده به عنوان ابر قدرت شناخته نمی شود چرا که در سال 2013 اتفاقاتی در این کشور رخ می دهد که منجر به تضعیف شدیدش می شود.در call of duty ghosts این بار ایالات متحده در برابر کشور های آمریکای لاتین قرار خواهد گرفت . چرا که فدراسیون کشورهای آمریکای جنوبی در نهایت موفق شده اند که به منابع فراوانی دست پیدا کنند و به یک ابر قدرت جدید تبدیل شده اند.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/8/18:: 11:45 صبح     |     () نظر

دانلود Criss Angel Mindfreak 2005 : S01 - مستند کریس آنجل جادوگر قرن: فصل اول

Christopher Nicholas Sarantakos در سال 1967 در آمریکا بدنیا آمد. او بهمراه مادر یونانی ، پدر و دو برادرش Costa و JD و دوگربه خانگیش در نیویورک بزرگ شد . او در نوجوانی به یادگیری و نواختن سازهای موسیقی مثل فلوت و آکودیون پرداخت . یکی از بزرگترین مشکلات کریس در زندگی از دست دادن پدرش بدلیل سرطان بود . وقتی در سن 6 سالگی عمه او یک شعبده بازی با ورق برای او انجام داد مسیر زندگی کریس تغییر کرد و از همان دوران به انجام کارهای عجیب و غریب و شعبده بازیهایی که بیشتر جنبه واقعیت داشته باشند پرداخت . دو نفر از بزرگترین شعبده بازانی که او را تحت تاثیر قرار دادند و کریس از کارهای آنها الهام میگیرد Harry Houdini و Aldo Richiardi هستند . او از همان دوران نوجوانی در مهمانیها و جشنها شروع به انجام شعبده بازیهای فراگرفته و ابتکاری خود میزد . در همین زمان شعبده بازی بنام James Randi که از خوانندگان گروه AngelDust بود ورقهای بازی را بنام Angel منتشر کرد و آهنگ MindFreak را برای برنامه های نمایشی کریس آماده کرد .
کم کم کریس با پشتکار و تلاشهای روز افزون به اوج قدرت و شهرت رسید تا آنجا که در سال 2001 و 2004 برنده جایزه IMS Magicians (International Magicians Society) که از سال 1968 تا بحال مجموعا 37000 عضو در سرار دنیا دارد و در سال 2005 برنده جایزه بزرگترین شعبده باز آمریکا شد و برنامه ای در یکی از کانالهای ماهواره بنام A&E هرهفته کارهای جدیدش را پخش میکرد . او در این کانال شروع به آموزش کارهای ساده شعبده بازی به بینندگان کرد و در مصاحبه ای با Penn Jillette اظهار کرد که باور نمیکند که انسانی با که قدرت ماوراءطبیعه وجود داشته باشه .

نمونه کارهای کریس میشود به کلیپ راه رفتن روی آب و جدا کردن یک خانم در پارک اشاره کرد که امروزه در تلفن همراه اکثر مردم پیدا میشه.
ادامه مطلب/دانلود...




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/8/15:: 2:7 صبح     |     () نظر

دانلود مداحی حاج محمود کریمی دهه اول محرم 1392

شب دوم اضافه شد.

امام حسین علیه السلام از حقیقت پرده برداشت. یعنی به مردم گفت: ای کسی که به اندازه ی سر سوزنی به مردم ستم می‏کنی! تو در مسیری حرکت می‏کنی که در نهایت به ستم کردن به زندگی و آبرو و دین همه ی مردم می‏انجامد.
ای کسی که یک قدم از مسیر حق منحرف شده‏ ای! به جایی خواهی رسید که به کشتن پسر دختر پیامبر راضی خواهی شد و یا در آن شرکت خواهی کرد.

ادامه مطلب/دانلود...




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/8/15:: 2:7 صبح     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >