سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس عقل، پس از ایمان به خداوند ـ عزّوجلّ ـ، دوستی با مردم است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
اس ام اس جدید باحال

دانلود Deus Ex: Human Revolution - Director's Cut XBOX 360, PS3 - بازی انقلاب انسان برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3

Deus Ex داستانی نو ارائه می دهد و دنیای 2027 را با دیدی جدید می نگرد، دنیایی که در آن چیز هایی زیادی برای دیدن وجود دارد ولی قهرمان ما از تمامی این چیز ها بیزار است. Adam Jensen مامور سابق پلیس است که حال گارد نظامی شرکت تولید ایمپلمنت با نام Sarif Industries و هم چنین فرمانده گروه عملیات ویژه این شرکت است. Adam در نگاه اول بسیار سرد، خونسرد و شجاع به نظر می رسد و واقعا نیز این گونه است، او خود هیچ علاقه ای نسبت به کالاهای تولیدی ندارد و آناتومی طبیعی را به قطعات مصنوعی ترجیح می دهد. ولی شاید یکی از دلایلی که Adam به کار خود ادامه می دهد Megan Reed نامزد او باشد. Megan Reed از محققان ارشد شرکت David Sarif است و فرد بسیار مهمی محسوب می شود. این دو واقعاً زوج جالبی به نظر می آیند ولی ماجرا ان گونه که باید پیش نمی رود.
این بازی ویژگی هایی مانند هک از طریق صفحه نمایش لمسی، ویرایش تعاملی نقشه، افزودن و ارتقاء تیراندازی، نارنجک دستی و بسیاری از پیشرفت های خاص و عالی دیگر می باشد. همچنین عنوان Director\s Cut شامل تمامی DLC هایی می باشد که پیش از این برای عنوان Deus Ex Human Revolution منتشر شده بود. یکی از قابلیت هایی که در این نسخه اضافه شده است استفاده از صفحه نمایش دیگر برای بازی کردن است. به طور مثال می توانید از «ویتا» یا تبلت ها استفاده کنید.

ادامه مطلب/دانلود...




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/7/27:: 2:55 عصر     |     () نظر

دانلود LEGO Marvel Super Heroes XBOX 360, PS3 - بازی سوپر قهرمانان لگو مارول برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3

بازی Lego Marvel Super Heroes یکی از سری بازی های اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی TT Games طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی Warner Bros منتشر شده است. ویژگی های گیم پلی این بازی شباهت زیادی به نسخه های قبلی از جمله سری بازی های Lego Star Wars The Complete Saga و Lego Batman 2 DC Super Heroes دارد و پازل ها، معماها و ماجراجویی های مختلف را شامل می شود. داستان بازی از آنجا شروع می شود که Silver Surfer عازم Galactus می شود و در حین راه با تخته موج سواری خود با یک سری بلوک های کهکشانی که حامل انرژی و قدرت بسیاری هستند برخورد کرده و به زمین سقوط می کند. این بلوک ها دارای قدرتی هستند که اگر دست کسی به آن ها برسد باعث نابودی جهان می شود. Doctor Doom تصمیم می گیرد تا یک گروه از مجرمان حرفه ای را برای به دست آوردن آن بلوک ها بفرستد. اما S.H.I.E.L.D رئیس Nick Fury نیز بیکار ننشسته و از تمام ابر قهرمانان درخواست می کند تا برای کمک به آن ها بیایند و جهان را از نابودی نجات دهند و قبل از افراد دکتر دوم به آن بلاک ها دست یابند.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/7/27:: 2:55 عصر     |     () نظر

دانلود Microsoft Visual Studio 2013 Ultimate MSDN - نرم افزار مایکروسافت ویژوال استودیو

Visual Studio، نرم‌افزاری توسعه یافته برای برنامه نویسان کامپیوتر است که توسط شرکت نرم‌افزاری MicroSoft تولید شده است . تمرکز اصلی این نرم‌افزار از اولین نسخه‌های آن تا کنون بر روی خصوصیت IDE بودن آن است که به برنامه نویس اجازه می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی مستقل، وب‌گاه، برنامه‌های کاربردی وب و یا سرویس‌های وب را که بر روی تعدادی از PlatForm های پشتیبانی شده توسط Microsoft .NET Framework ( البته برای تمام نسخه‌های بعد از ویژوال استودیو 6 ) همچنین Platform هایی مانند Microsoft Windows servers and workstations, PocketPC Smartphones و World
Wide Web browsers اجرا می‌شوند را به راحتی ایجاد نماید. از جمله قابلیت
های اضافه شده که در آخرین ویرایش ارائه شده است می توان به Silverlight اشاره کرد که یک Web Application framework بسیار پیشرفته جهت توسعه نرم افزارهای کاربردی تحت وب می باشد. ویژوال استدیو می‌تواند برای نوشتن برنامه‌های کنسولی، ویندوزی، سرویس‌های ویندوز، برنامه‌های کاربردی موبایل، برنامه‌های کاربردی ASP.NET و سرویس های وب ASP.NET بنا به انتخاب شما همراه با زبان هایی مانند #C++, C#, VB.NET, J استفاده شود. نسخه 2013 ویژوال استودیو شامل 5000 عدد API جدید و یک ویژگی بسیار عالی برای مدیریت پاور است. با استفاده از این امکان جدید، برنامه نویسان می توانند ببینند که برنامه شان چه اندازه پاور مصرف می کند، و به این ترتیب برنامه خود را به گونه ای طراحی کنند که مصرف باتری بالایی نداشته باشد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/7/27:: 2:55 عصر     |     () نظر

دانلود Ultimate Beginner Series: Violin - فیلم آموزش ویلون

ویولن ساز زهی و آرشه‌ای است. این ساز کوچک‌ترین عضو سازهای زهی آرشه‌ای است. برای نواختن معمولاً روی شانه چپ قرار می‌گیرد و با آرشه که در دست راست نوازنده‌است نواخته می‌شود. نقش این ساز چه در ارکستر بزرگ چه به طور جمعی و انفرادی بسیار پر اهمیت است. وجهه جهانی ویولن را می‌توان در سازگاری آن با فرهنگ های مختلف و حضور این ساز در موسیقی ملل مختلف دید. مجموعه آموزشی Ultimate Beginner Series: Violin که شامل ویدیو های آموزشی و فایل های پی دی اف می باشد، به منظور آموزش ویلون به افراد مبتدی تهیه و منتشر شده است و حاوی اطلاعات مهم و پایه درباره نحوه نگهداری ساز و انواع حالات و الگو های انگشتان است که می تواند به عنوان یک منبع آموزشی برای افراد علاقمند به یادگیری ویلون مورد استفاده قرار گیرد.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » فیلم » آموزشی
برچسب ها: , , ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/7/27:: 2:55 عصر     |     () نظر

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Axure RP

Axure RP ابزاری مخصوص برای نمونه سازی وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب می باشد. این نرم افزار بر پایه مفاهیم شناخته شده از Visio و ابزارهای طراحی وب است و در واقع ترکیبی ظریف، از هردو را در بردارد.
در این کتاب به آموزش کامل این نرم افزار قدرتمند در زمینه نمونه سازی وب سایت ها پرداخته شده است.

ادامه مطلب/دانلود...




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/7/27:: 2:55 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >