سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! من از تو خشنودی به قضایت، برکت مرگِ پس از زندگی، خوشی زندگی پس از مرگ، لذّت نگریستن به رخسارت، شوق دیدار و دیدنت بی تنگنایی زیانبار و یا فتنه ای گمراه کننده را خواستارم . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
اس ام اس جدید باحال

دانلود Global Mapper v15.0 Build 100113 x86/x64 - نرم افزار نقشه برداری

برای اولین بار در اواسط دهه 1960 در ایالات متحده کار بر روی اولین سیستم اطلاعات جغرافیایی آغاز شد. در این سیستم ها عکس های هوایی، اطلاعات کشاورزی، جنگل داری، خاک، زمین شناسی و نقشه های مربوطه مورد استفاده قرار گرفتند. در دهه 1970 با پیشرفت علم و امکان دسترسی به فناوری های کامپیوتری و تکنولوژی های لازم برای کار با داده های مکانی، سیستم اطلاعات جغرافیایی یا (GIS)، برای فراهم آوردن قدرت تجزیه و تحلیل حجم های بزرگ داده های جغرافیایی شکل گرفت. در دهه های اخیر به سبب گسترش تکنولوژی های کامپیوتری، سیستم های اطلاعات جغرافیایی امکان نگهداری به روز داده های زمین مرجع و نیز امکان ترکیب مجموعه داده های مختلف را به طور مؤثر فراهم ساخته اند. امروزه GIS برای تحقیق و بررسی های علمی، مدیریت منابع و ذخایر و همچنین برنامه ریزی های توسعه ای به کار گرفته می شود. سیستم اطلاعات جغرافیایی (Geographic Information Systems) یا GIS یک سیستم کامپیوتری برای مدیریت و تجزیه و
تحلیل اطلاعات مکانی بوده که قابلیت جمع آوری، ذخیره، تجزیه وتحلیل و نمایش
اطلاعات جغرافیایی (مکانی) را دارد. داده هادریک (GIS) بر اساس موقعیتشان
نشان داده می شوند. تکنولوژی GIS با جمع آوری و تلفیق اطلاعات پایگاه داده های معمولی، به وسیله تصویر سازی و استفاده از آنالیز های جغرافیایی، اطلاعاتی را برای تهیه نقشه ها فراهم می سازد. این اطلاعات به منظور واضح تر جلوه دادن رویدادها، پیش بینی نتایج و تهیه نقشه ها به کار گرفته می شوند.
نرم افزار Global Mapper یکی از برنامه های پرکاربرد در علوم نقشه برداری و GIS است. این برنامه کاربرد آسانتری نسبت به سایر برنامه های نقشه برداری و GIS دارد. این نرم افزار توسط شرکت Global Mapper طراحی شده است.
ادامه مطلب/دانلود...




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/7/21:: 9:51 صبح     |     () نظر

دانلود کتاب آموزش زبان برنامه نویسی فورترن

فورترن (FORTRAN) زبان برنامه‌نویسی مفسری است این زبان برنامه نویسی، زبانی ساده و محاسباتی است و پروژه‌های بسیاری از رشته‌های فنی مهندسی به کمک این زبان نوشته و اجرا شده‌است.
این زبان در دهه1950 در شرکت آی‌بی‌ام توسط 25 نفر از دانشمندان برجسته? رایانه به سرپرستی جان بکوس طراحی شد. فورترن اولین زبان برنامه نویسی سطح بالا است. نسخه‌های اخیر فورترن بر خلاف نسخه‌های قدیمی دارای قابلیت‌های شی‌گرایی هستند. فورترن دومین زبانی بود که از سوی انسی (ANSI) استاندارد شد.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/7/21:: 9:51 صبح     |     () نظر

دانلود CBT Nuggets CompTIA A+ 220-801 and 220-802 - آموزش کامپتیا A+ جهت شرکت در آزمون های 220-801 و 220-802

می توان گفت مدرک کامپتیا ای پلاس (CompTIA A+) اولین گام برای حضور موثر در دنیای آی تی و کار با با قطعات کامپیوتری می باشد و در واقع یک استاندارد فنی برای کارشناسان فنی پشتیبان کامپیوتر بشمار می آید. دوره A+ زمینه های مختلف و متنوع فن آوری مربوط به سخت افزار و نرم افزار را در بر می گیرد و در طی آن شما با قطعات سخت افزاری یک سیستم آشنا شده و بر نگهداری، تعمیرات جزئی و رفع مشکلات آن ها تسلط می یابید. همچنین با نصب ویندوز، نصب برنامه های کاربردی و ایمن سازی و ایجاد شبکه در ویندوز آشنا خواهید شد. متخصصان فنی که مدرک CompTIA A+ را کسب کرده اند، با استفاده از مهارت های ارتباطی برای کار با Client ها بهترین خدمات رسانی را به مشتریان دارا می باشند. در اغلب کمپانی های مطرح، کسب مدرک CompTIA A+ جزو الزامات متخصصان سرویس دهنده می باشد.
در دوره آموزشی CBT Nuggets CompTIA A+ 220-801 and 220-802 شما با هر آنچه که برای شرکت در آزمون کامپتیا ای پلاس به شماره آزمون 220-801 و 220-802 نیاز دارید آشنا می شوید.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/7/21:: 9:51 صبح     |     () نظر

دانلود Monsters University 2013 - انیمیشن دانشگاه هیولاها (دوبله فارسی)

(92/7/20) تغییرات:

نسخه 720p اضافه شد.
زیرنویس فارسی اضافه شد.
نسخه 1080p اضافه شد.
نسخه 720p و 1080p ریلیز YIFY با فرمت MP4 اضافه شد.
نسخه دوبله فارسی با کیفیت 720p اضافه شد.
نسخه دوبله فارسی با کیفیت 1080p اضافه شد.
نسخه فول اچ دی اضافه شد.
نسخه 3 بعدی به زودی ...

داستان این فیلم که قبل از ماجرای انیمیشن هیولاها رخ می دهد در مورد رابطه بین «مایک» و «سالی» در دانشگاه هیولاها است، زمانی که آن دو هنوز رابطه خوشایندی با یکدیگر نداشتند...
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/7/21:: 9:51 صبح     |     () نظر

دانلود FIFA 2014  - بازی فیفا 14

(92/7/21) تغییرات:

کرک و آپدیت شماره 1 اضافه شد.

FIFA 14 عنوانی است که به جرات می توان آن را بهترین  بازی در تاریخ
عناوین ورزشی نامید. اضافه شدن حتی گمنام ترین بازیکنان آن هم از لیگ های
دسته ی 3 بعضی از کشور ها ، تغییراتی بزرگ در تماشاچیان و استادیوم ها همگی
دست به دست هم خواهند داد تا تجربه ی FIFA 14 به اوج خود برسد. عنوان FIFA
14 قرار است برای پلتفرم های هر دو نسل عرضه شود ولی تغییرات اصلی این
بازی در نسل بعد قابل مشاهده می باشد. ویژگی های \Pro Shot\, \Teammate Intelligence\ و \Variable Dribble Touches\ جزو ویژگی های جدیدی هستند که امسال EA در بازاریابی خود برای این عنوان مانور بسیاری بر روی آن داده است. کلید موفقیت FIFA در امسال احساس نشاط و هیجان از به ثمر رساندن گل های عالی است ، شما دیگر با بازیکنانتان فقط یک شوت ساده برای به ثمر رساندن گل نخواهید زد ، بلکه خودتان را در هنگام شوت زدن به، جای بازیکن فرض خواهید کرد که باید فرصت مناسب و یک شوت مطمئن برای تبدیل شدن به گل را خودتان بسازید.


ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » بازی » ورزشی
برچسب ها: , , ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/7/21:: 9:51 صبح     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >