سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس در هر شب جمعه، سوره واقعه را بخواند، خداوند او را دوست بدارد و محبوب همه مردمانش گرداند، و هرگز در دنیا گرفتار درویشی، فقر، درماندگی و هیچ آفتی از آفات دنیا نخواهد شد و از همراه ان امیرمؤمنان خواهد بود. این سوره، ویژه امیرمؤمنان است وکسی در آنْ شریکش نیست. [امام صادق علیه السلام]
اس ام اس جدید باحال

دانلود CBT Nuggets CompTIA A+ 220-801 and 220-802 - آموزش کامپتیا A+ جهت شرکت در آزمون های 220-801 و 220-802

می توان گفت مدرک کامپتیا ای پلاس (CompTIA A+) اولین گام برای حضور موثر در دنیای آی تی و کار با با قطعات کامپیوتری می باشد و در واقع یک استاندارد فنی برای کارشناسان فنی پشتیبان کامپیوتر بشمار می آید. دوره A+ زمینه های مختلف و متنوع فن آوری مربوط به سخت افزار و نرم افزار را در بر می گیرد و در طی آن شما با قطعات سخت افزاری یک سیستم آشنا شده و بر نگهداری، تعمیرات جزئی و رفع مشکلات آن ها تسلط می یابید. همچنین با نصب ویندوز، نصب برنامه های کاربردی و ایمن سازی و ایجاد شبکه در ویندوز آشنا خواهید شد. متخصصان فنی که مدرک CompTIA A+ را کسب کرده اند، با استفاده از مهارت های ارتباطی برای کار با Client ها بهترین خدمات رسانی را به مشتریان دارا می باشند. در اغلب کمپانی های مطرح، کسب مدرک CompTIA A+ جزو الزامات متخصصان سرویس دهنده می باشد.
در دوره آموزشی CBT Nuggets CompTIA A+ 220-801 and 220-802 شما با هر آنچه که برای شرکت در آزمون کامپتیا ای پلاس به شماره آزمون 220-801 و 220-802 نیاز دارید آشنا می شوید.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/7/21:: 9:51 صبح     |     () نظر