سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش یاری می رساند، حکمت ره می نماید . [امام علی علیه السلام]
اس ام اس جدید باحال

دانلود Gerald Kein's Hypnosis Training - دوره کامل و حرفه ای آموزش هیپنوتیزم

هیپنوتیزم شاخه‌ای از علم روانشناسی است که در آن به وسیله? تلقین، شخص در حالت خاصی ازهوشیاری قرار می‌ گیرد. هیپنوتیزم یا به طور دقیقتر هیپنوز موجب تسلط دیگری بر فرد نمی‌شود بلکه دیگری با ضمیر ناخودآگاه آدمی به مکالمه و القای تلقینات می‌پردازد. همه? هیپنوزها نحوی خودهیپنوتیزم است و هیپنوتیزور خارجی فقط مامای هیپنوز از درون انسان استو آن را می‌زایاند. همة مکاتب و عرفا به نحوی با هیپنوز درگیر بوده‌اند. ضمیر ناخودآگاه تنها یک تئوریست که توضیح حقایق روی آن سوار می‌شود. در طی این فرآیند، شخص هیپنوتیزور قادر است هر آنچه در نظر دارد به شخص هیپنوتیزم شده القا کند زیرا در این حالت تلقینات هیپنوتیزور بجای حواس بدن عمل می ‌کند و ضمیر ناخودآگاه انسان را تحت کنترل خویش قرار می‌دهد. البته هرآنچه هیپنوتیزور می‌خواهد به هیپنوتیزم شوند تحمیل و تلقین نمی‌شود. هیپنوز جبر ایجاد نمی‌کند.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » فیلم » آموزشی
برچسب ها: , ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/7/7:: 9:34 صبح     |     () نظر

دانلود Ultimate Factories 2009: S02E06 Lamborghini - مستند کارخانه های عظیم: لامبورگینی

در اقدامی بی نظیر و برای اولین بار در دنیا، کانال National Geographic تصمیم به تهیه فیلم های مستند از کمپانی های معروف و عظیم و مراحل طراحی، ساخت و تولید مدل های مختلفی از محصولات این کارخانه ها نمود.
در این مجموعه بی نظیر شما با کلیه مراحل تولید یک محصول لوکس از مرحله ورود مواد خام به کارخانه تا مرحله تولید محصول نهایی شامل مراحل طراحی، ساخت، مونتاژ و آزمایش های فنی آن آشنا شده و و مکان هایی را می بینید که شاید هیچگاه اجازه بازدید حضوری از آن ها را نیابید.

در هر قسمت از این مجموعه مستند یک کارخانه معروف معرفی شده و مراحل تولید یکی از محصولات پرطرفدار این کارخانه مورد بررسی قرار می گیرد. در طی هر قسمت مصاحبه های مختلفی با طراحان، مدیران بخش های مختلف و حتی کارگران کارخانه ترتیب داده شده که بسیار جذاب هستند.ا ین سری از برنامه ها علاوه بر جنبه آموزشی سطوح مختلف افراد، بسیار سرگرم کننده می باشد.

جذابیت این محصول بیشتر به دلیل اینکه ساخت محصولات بزرگ و معروف جهان از جمله هلیکوپتر های آپاچی، ماشین های بسیار عظیم ،ماشین فراری، تانک جدید ارتش آمریکا و ... به تصویر می کشد می باشد. 
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/7/7:: 9:34 صبح     |     () نظر

دانلود Snailboy - بازی موبایل حلزون

در این بازی شما یک حلزون هستید باید مراحل را پشت سر بگذارید تا برنده شوید. بازی گیم پلی بسیار جذابی دارد و این گیم پلی جذاب به همراه گرافیکی زیبا نیز ارایه شده است.
ادامه مطلب/دانلود...




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/7/7:: 9:34 صبح     |     () نظر

دانلود Norton 360 2014 v21.0.2.1 - نرم افزار محافظت از ویندوز

حجم عظیم ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، ایرادات نرم افزارها و تهدیدهای ناشی از آن ها، نرم افزارهای ضدویروس را تبدیل به یکی از ابزارهای لازم برای همه کامپیوترها نموده است و این مسئله زمانی اهمیتش دو چندان می شود که متوجه شویم اکثر افراد به تمام حملات رایانه ای به چشم ویروس نگاه می کنند یعنی تفاوتی میان ویروس ها و کرم ها و تروجانها قائل نیستند و همه را به چشم ویروس نگاه می کنند در حالی که امروزه شاید اکثر ما یا خودمان این جملات را بیان کرده ایم یا از دیگران شنیده ایم که " سیستم من یک ویروس عجیب گرفته که با چند بار عوض کردن ویندوز هم از بین نمی ره " و یا جمله " کامپیوتر من یک ویروس گرفته که منو های ویندوز را بهم ریخته یا هنگام وصل شدن به اینترنت مدام صفحات اضافی باز میشه " و موارد و مثال های متعددی از این دست و زمانی موضوع جالبتر می شود که متوجه شویم امروزه دیگر اینترنت فقط محل زندگی کرم ها و تروجانها و ویروس ها و... نیست ممکن است اینترنت محل زندگی اولیه یا به عبارتی محل تولد این موجودات ناشناخته! باشد ولی همان طور که می دانیم نسبت به گذشته لوازم و تجهیزات مرتبط به کامپیوتر نیز به طور چشم گیری افزایش یافته که به لوازمی مانند دستگاهای پخش موزیک-Mp3player، دستگاه های تلفن همراه-Mobile ،حافظه های همراه یا همان Flash memory ها و ... می توان اشاره نمود که محل مناسبی برای زندگی و پخش این موجودات موزی می باشند.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط shayan 92/7/7:: 9:34 صبح     |     () نظر
<   <<   6   7   8